Els colors de l’hivern
Hola famílies! Hem començat el segon trimestre treballant l’hivern. Hem parlat sobre els seus colors, la temperatura, els arbres, la vida dels animals…. Us deixem una mostra d’una de les activitats plàstiques que estem fent: els arbres de l’hivern.
Els colors de l’hivern Llegeix més »









