Nom de l'autor: admin

Els colors de l’hivern

Hola famílies! Hem començat el segon trimestre treballant l’hivern. Hem parlat sobre els seus colors, la temperatura, els arbres, la vida dels animals…. Us deixem una mostra d’una de les activitats plàstiques que estem fent: els arbres de l’hivern.  

Els colors de l’hivern Llegeix més »

Xerrada de la Guàrdia Urbana

El dia 17 de novembre va venir a la classe THE SWIMMERS la guàrdia urbana a fer-nos una petita xerrada basada en la seguretat viària. Van fer-nos reflexionar i adonar-nos de com circulem pel carrer, del que veiem i del que no veiem, hem arribat a la conclusió que cal estar atents en tot moment per no prendre

Xerrada de la Guàrdia Urbana Llegeix més »

Anem a l’Aquàrium!!

Bona tarda famílies, el divendres passat vam anar a l’Aquàrium de Barcelona. Vam gaudir d’una obra de teatre que ens va transportar al país del Marmarà i també vam poder veure els peixos, pops, taurons, cavallets de mar… L’Emma ens va explicar moltes coses interessants sobre els taurons i també els peixos!!  

Anem a l’Aquàrium!! Llegeix més »

AULA GASTRONÒMICA

El passat dia 1 de desembre els infants de sisè vam anar al Mercat de Sants a realitzar un taller de cuina a l’aula gastronòmica  amb la nostra estimada xef Laura. En aquesta ocasió ens va fer una classe de nutrició i dietètica i vam preparar uns deliciosos canapès de carabassa, ceba, bolets i seitons.

AULA GASTRONÒMICA Llegeix més »

SANTA CECÍLIA

Bon dia famílies, ahir vam celebrar el dia de la patrona de la música: Santa Cecília. Vam gaudir d’una dansa conjunta amb els nostres padrins i també vam cantar una cançó per reivindicar els drets dels infants. Ens ho vam  passar d’allò més bé! La música ens agrada, la tenim molt present a l’escola, ens

SANTA CECÍLIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut