Videoclip contra el bullying!

Els alumnes de 6èB, fa uns mesos vam decidir de fer un videoclip de “rap” sobre el bullying.

Que per què hem escollit el bullying?

El bullying és una cosa que a molts nens i nenes els hi passa, ho hem escollit perquè nosaltres estem en contra d’aquest problema que passa a milions d’escoles arreu del món. I per què esperem que amb aquest video els nens i nenes que pateixen aquest problema sàpiguen que sempre tenen a algú que els pot defensar i ajudar.

Per fer el videoclip ens vam distribuir en quatre grups, a cada grup cantaven en diferent idioma. Hi havia dos grups de català, un de castellà, un en anglès, un en romanès i un altre en àrab. Cada grup va escriure el seu rap. Al dia següent vam practicar el muntatge del videoclip. Al cap dels dies els que cantaven van gravar la cançó per poder fer la gravació del videoclip .

Tothom va acabar de gravar i ens va quedar molt bé a tots!!!

Ens ha agradat molt a tots fer-ho i esperem que us agradi!

Redactores: R.S, M.P, N.R i A.S.

Video: https://photos.app.goo.gl/wPeHg8CDJ8QeGYTl2