Obra de Teatre per CICLE INICIAL

Aquest matí els alumnes de primer i segon de l’escola han anat al teatre de Can Rajoler a veure l’obra de teatre “El ràpid. Un sabater sense follets”.

El sabater Benet rep un encàrrec impossible: fer unes botes màgiques de set llegües per a un ogre! I per si no en tingués prou, rep tres visites més que l’acaben d’estabornir: un rei amb dotze filles ballarines, un pallasso amb les sabates  massa grosses… o massa petites, i un gat amb botes delerós de trobar una gateta de pèl bru i bigotis llaminers. I, finalment, una visita que li canvia la vida: la Ventafocs amb una sabata de cristall feta miques. Hi ha dies en què les coses sembla que vagin de mal en pitjor… és clar que… si pensem que la vida és un conte… aleshores tot és possible, oi?.

TOTES LES FOTOS FENT CLIC AQUÍ