Curs 2022-2023

.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 6è CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (29/06/2023)

Resta pendent l’ aprovació de l’ acta en la 1a sessió de Consell Escolar del curs 23-24

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 5è CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (24/05/2023)

• Informacions:
      • L’ escola ha tingut 38 preinscripcions a I3.
      • S’explica la nova creació dels SIEI+. L’escola Les Roquetes no entra en aquesta nova catalogació.
      • El grup de 2n EP no es desdoblarà.
      • La plantilla per al curs 23/24 serà de 26,5 mestres.
      • La Junta de l’ AFA ha renunciat. Es constituirà una nova junta o comissió gestora per al curs vinent.
      • La directora comparteix i explica els objectius de la continuïtat del projecte de direcció.
      • S’ha realitzat el simulacre d’infantil un altre cop.
      • L’ Ajuntament farà una compra de ventiladors per a les aules de l’ escola.
      • S’ha fet l’ inspecció del menjador per part del departament. Cal fer algunes millores.
  • S’aprova el calendari escolar 23/24. El dies de lliure disposició seran: 13 d’octubre, 7 de desembre, 13 de febrer i 20 de maig.
  • En comissió permanent en va aprovar fer una modificació en les NOFC (Normes d’organització i Funcionament de Centre) en la part de convivència.

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 4t CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (15/02/2023)

• Informacions:
      • Increment de 10h de vetllador en horari de menjador.
      • L’ ajuntament ha plantat arbres en els dos patis de l’ escola.
      • S’ha realitzat el simulacre. Es repetirà en d’edifici d’infantil.
  • S’explica i s’aprova per unanimitat la liquidació del pressupost 2022.
  • S’explica i s’aprova  per unanimitat el pressupost de l’escola per l’any 2023.
  • S’escullen els 3 membres del Consell que formaran part de l’avaluació del projecte de direcció durant els propers 4 anys. Els escollits són: Laura Busquet (representant PAS), Begoña de Grado i Consuelo Melgosa(representant sector professorat) i Eva Ortiz (representant sector famílies).

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 3r CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (30/11/2022)

• Informacions:
      • S’incrementa en 15h lectives l’horari de la vetlladora.
      • Es presentarà a l’ Ajuntament la moció per l’ escola inclusiva.
      • Continuen els problemes amb el regulador de la biomassa.
      • S’ha guanyat la proposta d’ombres al pati del pressupostos participatius. es durà a terme durant el 2024.
      • El 2 de desembre arriba la dotació dels portàtils de 5è.
      • S’han aprovat les addendas del Pla educatiu entorn i les activitats podran començar al gener.
  • S’aprova el Pla d’emergència 2022/2023
  • Els acords del Consell escolar es publicaran al web de l’ escola tal i com s’indica en el DOIG.

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 2n CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (2/11/22)

• S’aprova l’ acta de la sessió anterior.
  • Es comenta i s’aprova la Memòria Anual de centre del curs 2021-2022.
  • Es comenta i  s’aprova la PGAC del curs 22-23  (Programació General Anual).
  • Document Acompanyament  Famílies a les Sortides. S’explica en que consisteix aquest document i s’aprova tal i com indica el DOIG (Document de Gestió i organització de centres).
  • Informacions:
      • L’ Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha aprovat el festius locals.
      • La plantilla s’incrementarà en 1 docent a partir del gener 2023.

INFORMACIÓ I ACORDS DEL 1r CONSELL ESCOLAR DEL CURS 22-23 (02/09/22)

• S’aprova l’ acta de la sessió anterior.
  • Es traspassen les següents informacions:
        • Obres de l’ Ajuntament i l’ escola durant l’ estiu.
        • Canvi d’inspector.
        • Canvis en el currículum i com s’aplicaran a l’ escola.
        • AFA informa del canvi de l’ empresa que organitza les extraescolars.
        • Pressupostos participatius: ampliar les zones d’ombres del pati d’infantil. L’ AFA també presentarà el projecte per arreglar la vorera d’infantil.
  • Plantilla del centre: s’ha vist reduïda en 1 docent i mig respecte al curs anterior.
  • Tardes de setembre: es comparteix l’ organització i el seu funcionament.
  • Projecte Lingüístic: L’ anunci de la Generalitat no afecta a la sentència sobre el 25% de castellà que l’ escola té dictaminada amb anterioritat. Cal seguir aplicant el 25% de castellà en els curs corresponent.
  • Casal d’ estiu: Es proposa una reunió entre les diferents AFA de les Roquetes i Ajuntament  per tal de valorar el seu funcionament i valorar la continuïtat de l’ empresa per al curs vinent.