Composició i membres del Consell

El Consell Escolar és el màxim òrgan de govern col·legiat del centre.

Es reuneix aproximadament cada dos o tres mesos i entre les seves funcions estan, per exemple, aprovar el Projecte Educatiu de Centre, les d’acordar els dies de lliure disposició del calendari, donar el vist-i-plau per obrir places estructurals al centre o la d’aprovar la Programació General Anual, entre moltes d’altres.

La meitat dels seus representants es renoven cada dos anys. Hi estan representats tots els estaments de la comunitat educativa: famílies, professorat i personal d’administració i serveis.

Actualment el formen 15 persones:

• 3 membres de l’equip directiu
  • 5 representants del professorat
  • 4 representants electes de les famílies
  • 1 representant de les famílies membre de la Junta de l’AFA
  • 1 representant del PAS/PAE
  • 1 representant de l’Ajuntament

Actualment el Consell Escolar de l’Escola Les Roquetes està format pels següents membres:

Representants de mares i pares:  Fulgencio Navalón, Maria del Mar Alonso, Elena Blázquez  i Estefania Llácer

Representant de l’AFA: Eva Maria Ortiz

Representants de mestres: Imma Martí, Chelo Melgosa, Lucrècia Grasa, Victor Bermejo, Begoña De Grado

Representant de l’Ajuntament: Francisca Carrasquilla

Representant P.A.S.: Laura Busquet.

Equip Directiu: Carme Pons, Núria Martín i Glòria Pastells

Si voleu fer arribar qualsevol dubte, suggeriment o proposta per a que sigui debatuda en el Consell Escolar, podeu fer-nos-la arribar a info@escolalesroquetes.cat