ESTRENEM VIDEOCLIP! JA SURT EL SOL / HERE COMES THE SUN (Alumnes de 4t)

Ja surt el Sol
Els alumnes de 4t de l’Escola Les Fonts presenten “JA SURT EL SOL”. Una versió en català del mític tema “Here Comes The Sun” de George Harrison (The Beatles) dins del projecte realitzat conjuntament amb el Camp d’Aprenentage Pau Casals (El Vendrell).

L’Audio va ser enregistrat els dies 1, 2, 3 i 4 de març de 2022 als estudis del CdA Pau Casals per David Melgar. L’Edició i gravació de vídeo l’ha dut a terme en Xavier Dangla amb la col·laboració especial de Joan Luque, pare de l’escola, en l’enregistrament de la sortida del Sol a Argentona. Tot plegat, un treball interdisciplinar a partir de les idees que van sorgir dels alumnes. Esperem que us agradi!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *