CARNAVAL 2024

Ha tornat el Carnaval a l’escola! Els dies més bojos de tot l’any. Sa Majestat la Reina Carnestoltes ha portat el desgabell i la disbauxa. Hem tingut tallers, consignes divertides, disfresses, nou concurs/desfilada de màscares del Cicle Superior, el gran Pregó protagonitzat per l’alumnat de… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL 2023

El passat 14 de desembre de 2023 vam celebrar el gran concert de Nadal al teatre La Sala (Argentona). Va ser un espectacle molt bonic, interpretant nadales de diversos estils, autors i èpoques i amb la participació de tots els grups d’infantil i primària. Una… Llegeix més»

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2023

El passat dijous 23 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona de la música. L’acte principal va ser un concert al gimnàs de l’escola. Els grans protagonistes van ser els grups de tercer, quart i cinquè que duen a terme el projecte 4Cordes (violí i… Llegeix més»

DANSES DE LA CASTANYADA 2023

La Castanyada! La primera gran festa del curs. Uns dies de poemes, decoracions, tallers que culminen amb l’arribada de la Castanyera. Ben acompanyada dels capgrossos Joan i Fontina ens porta castanyes de la muntanya i les mengem tots junts al pati. A la tarda, com… Llegeix més»

BON ESTIU 2023!

L’equip de mestres de l’Escola Les Fonts volem desitjar-vos, de tot cor, un molt BON ESTIU a tots i totes.
Volem donar-vos les GRÀCIES a tota la comunitat educativa per tot l’esforç, respecte i empatia per tirar el curs endavant. UBUNTÚ!  🥰

FEM DANSA 2023

L’alumnat de 1r i 2n ha participat en una nova edició del projecte Fem Dansa. El passat dimecres 31 de maig van celebrar a la Plaça Nova (Argentona) la ballada final juntament amb la resta d’escoles del municipi així com també escoles d’Òrrius i Dosrius.… Llegeix més»

NOU VÍDEOCLIP 4t “LA NENA”

L’alumnat de 4t ha enregistrat una cançó del grup Lòxias titulada “La Nena”. La gravació s’ha dut a terme a l’estudi del CdA Pau Casals (El Vendrell) durant la seva estada de tres dies a principis de maig. A més també han gravat un… Llegeix més»

CANTÀNIA 2023 “LES PORTES DEL MÓN”

El passat dissabte 13 de maig els nens i nenes de 5è van realitzar l’esperat concert de la Cantània 2023 “Les Portes del Món” al
Teatre Monumental de Mataró. Van actuar conjuntament amb les escoles Joan Coromines, La Llàntia i Camí del Cros i plegats… Llegeix més»

LA CLIKA 2023

Aquerst curs  ha tornat LA CLIKA, la cantata de Cases de la Música en que han participat els nostres alumnes de 2n juntament amb els companys i companyes de les altres escoles del municipi.

El concert va tenir lloc el passat 8 de maig  al Teatre La Sala d’Argentona i el resultat va ser espectacular. Enhorabona a tots els nens i nenes per la feina feta! Agraïments també  a totes les persones i entitats per fer-ho possible.… Llegeix més»

SANT JORDI 2023

Sant Jordi, la festa del llibre i de la rosa, és també una gran festa a l’escola.
Durant tota la setmana, els i les alumnes de Les Fonts van celebrar la festa de Sant Jordi amb un munt d’activitats. L’alumnat de 1r va escenificar la Llegenda de Sant Jordi i ho van fer fantàstic!

Tots els nens i nenes, des de P3 fins a 6è, van realitzar diversos tallers, a primària vam celebrar els Jocs Florals i un concurs d’il·lustració. Van venir famílies i mestres a fer de “conta-contes”, i també vam fer el tradicional intercanvi de llibres. Uns dies plens de cultura. Hem aprés un munt i ens ho hem passat d’allò més bé!… Llegeix més»

CARNAVAL 2023

Ha tornat el Carnaval a l’escola! Sa Majestat el Rei Carnestoltes ha portat el desgabell i la disbauxa. Hem tingut tallers, consignes divertides, disfresses, concurs de màscares de Cicle Superior, el gran Pregó protagonitzat per l’alumnat de 5è, ballaruques i diversió. Però tot… Llegeix més»

DENIP 2023 *DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Avui, 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau DENIP amb diferents activitats. Al matí els alumnes de les classes de les formigues i els dofins d’ I5 ens han ofert la Llegenda de l’Arc de Sant Martí. Ho han fet fantàstic! A la tarda, ens hem reunit al pati i dos representants de 6è han llegit un manifest; per finalitzar hem cantat tots junts cançons de pau. Un dia ple de reflexions i moments emotius!