ESTADA AL CdA PAU CASALS (EL VENDRELL) 4t

Aquest curs 2021-2022 estem molt contents d’haver pogut reprendre l’estada presencial al Camp d’Aprenentatge Pau Casals amb els nostres alumnes de 4t.  Hi havia molta il·lusió per sortir i viure nous aprenentatges en un entorn tan especial. Les estades van tenir lloc en format de grup bombolla l’1 i 2 de març de 2022 (Alumnes de 4tA) i d’altra banda el 3 i 4 de març de 2022 (Alumnes de 4tB).
Els nostres alumnes  havien  treballat de valent la cançó “Ja surt el sol” / “Here comes the sun” de George Harrison (The Beatles). També com expressar-nos a través de l’art. Tenien  espectatives d’aprendre moltes coses relacionades amb la música, el so,  el fet artístic i també passar-s’ho bé.

El primer dia van realitzar tallers d’experiments amb les qualitats del so, sobre les caràtules i la imatge de la música (Textura, so i emoció) van gravar en un estudi d’enregistrament i van conèixer els secrets d’edició i gravació d’audio.
El segon dia van fer una excursió al nucli del Vendrell. Van realitzar 3 visites dinamitzades: Al museu Apel·les Fenosa, a la casa Nadiua de Pau Casals i a l’Esglèsia a descobrir l’Orgue Barroc.
Els objectius s’han assol·lit amb molt bona nota. Els alumnes i docents hem quedat encantats i encantades de l’estada. Gaudiu dels vídeos resum!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *