Xerrada “Ús segur de les TIC en àmbit dels menors d’edat”

Hola famílies,

Des de la Comissió de cuidem-nos de l’escola, juntament amb l’AFA Basseroles, hem organitzat la següent xerrada:

Ús segur de les TIC en l’àmbit dels menors d’edat

Dimecres 17 de gener a les 18:30h a l’escola Basseroles (aula de 4rt).

Aquesta xerrada vol donar resposta als resultats obtinguts en l’enquesta que us vam enviar fa unes setmanes, on us demanàvem la vostra opinió sobre l’educació sexo-afectiva. Un dels objectius de l’enquesta era poder detectar necessitats i impulsar accions per millorar la salut sexual de la nostra comunitat. De fet, en els resultats obtinguts, un 60% estan interessats en participar en algun taller/xerrada relacionat en l’àmbit de la ciber-seguretat.

Si teniu interès en assistir a la xerrada, agraïm que us apunteu a través del FORMULARI EN LÍNIA D’INSCRIPCIÓ.

Des de l’AFA oferirem servei de monitoratge a fi que pugueu deixar els vostres fills/filles mentre assistiu a la xerrada. En cas de fer ús del servei de monitoratge, indiqueu-ho al formulari (gratuït per a membres AFA; per a famílies que no pertanyen a l’AFA té un cost de 3€).

Si sabeu d’alguna família a qui pugui interessar la xerrada que no sigui de l’escola, els podeu convidar a assistir, ja que és oberta a tothom.

Esperem que sigui del vostre interès!

Salutacions,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *