Setmana de Carnaval

Hem sortit d’una setmana plena d’activitats , sorpreses, consignes i com no, de disfresses.

El dilluns vam anar a l’escola en pijama, dimarts vam portar la roba del revés i potser aquest va ser el motiu pel qual la neu ens va sorprendre al migdia.

El dimecres vam anar amb un pentinat ben estrambòtic i original. Dijous va ser el dia de portar gorra i ulleres i d’aquesta manera vam fer una gimcana de reconeixement d’arbres per tot el poble. Va ser una activitat d’allò ben distreta en la que vam poder gaudir de la companyia de nens i nenes d’altres cursos. En arribar a l’escola vam poder gaudir d’un tastet de calçotada gràcies a uns voluntaris que ens els van coure i d’un dinar de germanor. I és que per Dijous Llarder a l’escola fem calçotada i dinem entrepà de botifarra o truita!

clicant la foto dels calçots accedireu a l’àlbum de la setmana

Finalment divendres després de vestir-nos i maquillar-nos com toca, vam fer una rua pel poble juntament amb els infants del Menut i visitant als avis del centre de dia. Per la tarda vam ballar al pati amb coreografies inventades en un moment.

Només ens queda dir Bon Carnaval!