Activitats i xerrades de ciberseguretat

El passat dilluns 16 de gener vam rebre la visita dels Mossos d’esquadra que ens van fer una xerrada als alumnes de 3r a 6è sobre Seguretat a Internet. Va ser una trobada molt interessant. On es van resoldre dubtes sobre aquesta temàtica.

Estem segurs que els nens i nenes  ho tenen més clar i posaran més atenció a l’hora de fer ús de les noves tecnologies, sobretot a través de xarxes socials.

Així, doncs, a navegar amb seguretat!!!

Durant aquestes setmanes als alumnes del Cicle Inicial hem començat a introduir aquest tema a través de jocs i relats sobre ciberseguretat.

clicant a la imatge accedireu al relat per si el voleu llegir de nou i comentar amb els vostres fills i filles.

Per més informació us recomanem aquesta pàgina a on trobareu recursos dirigits a les famílies.