Celebrem el Nadal a l’escola

Acabem el 1r trimestre amb moltes emocions! Els nens i nenes de 1r vam compartir moments especials al Centre de Dia amb els avis i àvies, els nens i nens del Menut  tot cantant cançons de nadal, intercanviant postals i recitant els poemes.

El dilluns a la tarda vam poder fer la tradicional cantada de nadales al peu de l’església. Després dec antar tots junts el “Fum fum fum”, l’AFA ens va convidar a xocolata desfeta i coca…. Estava boníssima!

L’últim dia de trimestre hem intercanviat regals d’amic invisible, hem fet cagar el tió i hem pogut esmorzar coca.

Setmana d’emocions, fer balanç i bons desitjos de cara al nou any que arriba i el nou trimestre que començarà el dia 9 de gener a les 9 del matí!

Bones festes de part de tot l’equip de mestres que forma l’escola Les Basseroles!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *