Mobilitat Erasmus+, 5è dia Turquia

Avui hem pogut portar a terme un escenari elaborat mitjançant l’eina SCENARIO TOOL a l’aula del futur MOSAIC.
En primer lloc, hem posat un video per atreure l’atenció dels nens. A partir del que han vist els alumnes han formulat hipòtesi i han decidit sobre quin tema volien investigar i quin seria el seu producte final.
S’han dividit per l’espais en grups de 5 alumnes i han començat a investigar i a preparar les seves creacions.
Finalment, han presentat els seus productes finals a la resta de companys que han resultat ser del més variats i interessants: Un teatre, un vídeo amb el croma, un joc d’Scratch, un stop-motion i unes figures animades mitjançant l’aplicació animaker. Per acabar la sessió hem fer un Quizziz amb preguntes sobre el que haviem treballat.
Ha sigut una setmana molt intensa en la que hem gaudit força, hem après molt dels nostres amfitrions i tornem amb la maleta carregada d’experiències i idees per aplicar i transmetre a la nostra escola.