Mobilitat Erasmus+, 3r dia ITÀLIA

Escola d’infantil Le Matite. Cornetto.

En aquest tercer dia hem visitat una altra escola del Cercle anomenada “Le Matite”, situada en Cornetto, un petit poble a uns 10 km de Città di Castello. La seva característica principal és que és una escola només d’educació infantil i els seus 100 infants estan distribuïts en 4 aules de diferents edats. A més a més, disposa d’altres espais amplis interiors i exteriors que permeten altres tipus d’agrupaments i activitats.

Un cop acabada la jornada, les nostres col·legues italianes ens han acompanyat al poble de Gubbio, una villa medieval a 35km de Città de Castello que es caracteritza pel gran nombre d’esglésies i palaus, pels seus carrers i edificis de pedra, per les seves tradicions medievals i per les impressionants vistes panoràmiques a la Vall de Tíber.