Mobilitat Erasmus+, 1r dia TURQUIA

Avui dilluns hem iniciat el primer Job Shadowing del nostre projecte Erasmus+ KA1 sobre Aules del Futur.

El Joan Carles, de 3rB, i l’Ana, de 4tB, ens hem desplaçat fins a la ciutat d’Ankara, a Turquia per visitar l’institut Pursaklar Feride Bekçioğlu Ortaokulu. Al centre s’han interessat molt per conèixer com treballem a l’escola La Mitjana i quines metodologies utilitzem. Després ens han ensenyat la seva Aula del Futur, la segona aula d’aquest tipus a tota Turquia. A continuació, ens han fet una formació molt interessant sobre com funciona cada zona de l’aula del futur i quines metodologies utilitzen en elles. Hem pogut veure imatges dels alumnes treballant en diferents projectes i el material del que disposen. Els mestres i els alumnes de l’institut estaven molt contents de rebre’ns i han estat molt hospitalaris.

Hem après moltes coses i hem intercanviat experiències!