GUANYADORS/ES DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA DE L’ESCOLA

Dilluns al matí vam entregar els premis als guanyadors/es del certamen de lectura en veu alta que vam celebrar a l’escola els dies 17 i 18 de desembre.Aquesta entrega l’hem fet a la sala de mestres i els alumnes ho han seguit des de l’aula per videoconferència.

L’entrega l’ha realitzat la directora Meritxell Soler, la cap d’estudis Eva Avilés i les mestres Elena Mo i Montserrat Segarra que formaven part junt amb l’Eva del jurat d’aquest certament.

Els/les guanyadors/es han sigut els següents:

• GRUMETS VERMELLS, alumnes de 4t de primària:
    • Finalista: JOAN CANO
    • Semifinalista: CESC FUENTES
  • GRUMETS VERDS, alumnes de 5è de primària:
    • Finalista: SARA PEREZ
    • Semifinalista: PAU JORGE
  • PREMI ESPECIAL a l’esforç i treball:
    • EDUARDO FERNÁNDEZ
    • RAÚL COLLADO

Felicitats a tot l’alumnat pel treball i les ganes de participar en aquest certamen de lectura en veu alta.

COMISSIÓ DE LA BIBLIOTECA.

1. Helen

Molt be! Imagino que esteu molt contents (en un dels casos, ho sé del cert). Llegir ja és xulíssim, a mi m’emcanta. Però llegir en veu alta és llegir pels demés, perque també gaudeixi una altra persona, la que escolta, i això té molt de mèrit. Sempre podeu llegir als vostres àvis o àvies, als vostres germans /es, cosíns/nes més petits…segur que els agrada escoltar com ho feu.
    Moltes felicitats a tots…

2. joana

Moltes felicitats a tots i totes una activitat xulissima i gens fàcil, tots sou uns guanyadors
    .Gràcies nois/es per la vostra empenta.
    Joana

3. Montse

Gràcies per portar endavant aquesta activitat amb la implicació de tantes persones i motivant els alumnes des de ben aviat. A casa ha sigut una gran notícia. Felicitats a tots els participants!