CLUB DE LECTURA

Des de la Comissió de Biblioteca de l’escola aquest curs hem tornat a iniciar el CLUB DE LECTURA. Aquest any hem introduit canvis que han estat molt ben acollits pels alumnes.

El club de lectura que anteriorment es feia pels alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) aquest any s’ha ofert a tot el cicle dels grans (4t, 5è i 6è). És una activitat voluntària que es duu a terme cada quinze dies a l’hora del pati. Els dilluns pels alumnes de 6è, els dimarts pels alumnes de 5è i els dimecres pels alumnes de 4t.

Cada alumne disposa d’un carnet de lectura per als tres trimestres del curs  i d’un talonari amb propostes per fer de la lectura una activitat emocionant. Entre tots hem triat el llibre que llegirem aquest trimestre. A partir d’ara ens retrobarem el dia assignat a cada curs per comentar el llibre i fer altres activitats per esdevenir un/una SUPERLECTOR/A.

Cada trimestre es canviarà de llibre i els/les alumnes podran tornar a decidir si volen continuar l’activitat o altres , que encara no s’havien animat, volen formar part del club de lectura.

Estem molt contents i contentes per la bona rebuda i participació de tots els/les alumnes.

A continuació podeu veure les fotografies dels grups d’alumnes, els llibres triats per aquest trimestre, el carnet lector i el talonari d’activitats.

Comissió de Biblioteca

1. MONTSERRAT SEGARRA

Els mestres estem molt contents per la bona participació dels/les alumnes ha fer aquesta activitat. Ens encoratja a seguir endavant i fer noves propostes.