CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA A L’ESCOLA

Aquest dijous i divendres els/les alumnes de 4rt i 5è han participat en el Certament de Lectura en veu alta que prepara l’escola per elegir al representant d’aquest Certament.

Els/les alumnes de 4rt, en la categoria de Grumets Vermells s’han preparat tres textos, elegits pel tribunal de l’escola, del llibre: “Els pòstits del senyor Nohisoc” de la Tina Vallès,

i els/les alumnes de 5è, en la categoria de Grumets Verds el llibre “Skeleton Keys 1. L’amic inimaginari” del Guy Bass.

Dimecres dia 21, últim dia de classe d’aquest trimestre, es lliuraràn els premis als guanyadors/res, semifinalistes i premi a l’esforç i treball de les dues categories.

Estigueu atents a les noticies!!!

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA