La setmana passada els alumnes de cinquè vam realitzar un taller de robòtica i programació a l’escola. En aquest taller hem après a utilitzar les plaques Microbit mitjançant l’entorn digital MakeCode. Al llarg de la sessió, hem posat en pràctica conceptes clau com les variables, els bucles i els condicionals a través de projectes molt diversos. El que més ens va agradar va estar programar i crear el nostre propi robot amb material reciclat. Si voleu veure les imatges de la sessió, cliqueu damunt de la imatge.



