REINICIEM LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Hem participat dins del Programa Biblioteca Escolar Puntedu explicant la nostra experiència de com hem reiniciat una altra vegada la biblioteca de l’escola.

Com ja sabeu, aquest curs hem tornat a iniciar “EL CLUB DE LECTURA”. Aquesta proposta l’han enllaçat en el padlet de les Biblioteques escolars de Catalunya (programa “puntedu”). Ho podeu veure en el següent enllaç: padlet

Per aquest motiu ens han donat el distintiu digital per tal que el puguem inserir en el nostre espai blog a mode de reconeixement.

Des de la Comissió de la Biblioteca moltes gràcies per la participació de l’alumnat que ha fet possible iniciar noves activitats.