Pla català de l’esport 2023

El passat 19 de maig va tenir lloc a diferents epais del barri de Pardinyes la tercera trobada esportiva del PCE, pla català de l’esport.
Mestres, monitors, aprenents i més de 550 alumnes de diferents escoles van participar i gaudir d’un seguit de jocs i esports amb la finalitat de millorar la cohesió social i la relació entre l’alumnat i la resta de comunitat educativa.
Les escoles que van participar van ser: Príncep de Viana, La Seu Vella, Frederic Godàs, Espiga, Joan Maragall, Pardinyes, Balàfia-Pinyana, Alba, Santa Maria de Gardeny, Zer Ponent, Torre Queralt, Ins Guindàvols, Riu Segre i La Mitjana.
Els jocs i esports i que van realitzar: Zumba, dodgeball, 3 en ratlla, prepitxi, petanca, bitlles catalanes, futbol, slackline, ultimate fresbee.
L’objectiu de fer esport i relacionar-se va quedar ben clar i definit i alhora el més important va ser una jornada plena de valors relacionats amb l’educació, l’escola i els esports.
Moltes felicitats a tothom!!