NOTÍCIES DE LA NOSTRA BIBLIOTECA ESCOLAR

Un dels objectius que ens vam proposar per aquest curs tant especial era adaptar-nos a la nova situació però seguint mantenint la nostra biblioteca escolar en funcionament en la mesura que ens fos possible. Per aquest motiu hem renovat l’espai assignat a la nostra biblioteca amb noves propostes de llibres. Així dons, des de la Comissió de la Biblioteca, hem buscat llibres sobre un tema determinat com són “LES FESTES DE NADAL” . Els/les mestres podran agafar els llibres dels prestatges per dur-los a la seva aula i així poder oferir-los als alumnes.

ANIMACIONS LECTORES:

Finalment ja hem pogut contactar amb l’editorial per elegir les diferents animacions lectores per aquest curs escolar:

• A INFANTIL  l’animació lectora es realitzarà el dia 10 de Desembre que ens visitará l’autora Mercè Arànega per fer-nos l’animació lectora dels següents llibres: P3- La Superlola i els petonets, P4- La Superlola i l’enxaneta i a P5- La Superlola fa de bruixa.
  • A primer curs l’animació lectora en la faran els autors “Vivim del cuentu” del llibre: El vestit brillant de l’emperador per al mes de Març.
  • A segon curs l’animació lectora es farà  el 16 de desembre amb el llibre “L’estel de Nadal al país dels contes” de Vivim del cuentu.
  • A tercer i quart ens visitarà al mes de febrer l’autor Ricardo Alcàntara i ens farà l’animació lectora del seu llibre “La casa de les pors”.
  • I a cinquè i sisè curs l’animació lectora serà del llibre “L’estiu del peix” per al mes de Març.

Des de l’escola esperem que gaudiu de la lectura de tots aquest llibres que hem triat.

COMISSIÓ DE BIBLIOTECA.