Mobilitat Erasmus+, 3r dia FRANÇA

Avui al matí i fins abans del pati hem visitat els petits de l’escola Sebastien Le Prestre. Hem estat a Maternelle amb els alumnes de 4 a 6 anys. Hem pogut observar com treballen a partir de plans de treball individuals on fan activitats diverses: fonètica, direccionalitat de lletres i nombres; traç, descomposició de nombres, … Han acabat el pla de treball abans de sortir al pati escoltant una cançó.

Després del pati hem estat a l’aula de 2n on hem vist com treballaven el càlcul mental i les multiplicacions.
Tarda de treball a la Forticl@asse amb els alumnes més grans de l’escola. Hem observat com desenvolupen els projectes: “Ecosystèmes” i “Marché des connaissances”.També hem pogut participar en una sessió de treball cooperatiu de geometria. Quantes coses estem aprenent!!