Miniatletisme 2023

Espectacular! Així podem definir la jornada d’aquest darrer dissabte del mes d’octubre que va tenir lloc el dia 28 d’octubre de 2023 a les instal·lacions atlètiques de les Basses d’Alpicat.

Els cursos participants eren des de primer fins a quart de primària.

El temps va acompanyar, els organitzadors no van defraudar, les famílies ens van ajudar i sobretot l’alumnat que va participar va poder gaudir d’unes activitats adaptades i preparades per tal de treballar l’esport de l’atletisme.

Les proves de salt de llargada, salt de perxa o salt d’habilitat són les que sempre tenen més exigència. Les proves de llançament, tenen més força i les d’esports adaptats són les més difícils. La resta de proves i activitats també ens ajuden a passar un gran dia.

Cal destacar la participació de l’alumne de 5èA , Guerau. Va estar en tot moment ajudant als mestres i als i les atletes i gaudint de fer de mestre.

Moltes felicitats a tothom i us esperem l’any que ve!!

Ramon, Francesc i … Guerau!!