MENJADOR 2020/2021

Benvolgudes famílies,

Aquest curs que és a punt de començar serà un curs diferent. Ja fa algunes setmanes us vam enviar els horaris d’entrades i sortides dels vostres fill/es que degut a la COVID han variat. És per aquest motiu que el menjador també tindrà un altre horari.

L’AMPA i l’equip de mestres hem estat elaborant la millor manera de fer l’estona de menjador el més segura i acollidora per a tots els nens i nenes de l’escola.

Hem establert dos torns de menjador amb els següents horaris, espais i cursos:

HORARIS DE MENJADOR

CURSOS ESPAI HORA
P3,P4 i P5 AULES 12:00h 🕛 a 13:00h 🕐
1r, 2n i 3r MENJADOR 12:00h 🕛 a 13:00h 🕐
4t, 5è i 6è MENJADOR 13:00h 🕐 a 14:00h🕑
  • Després de dinar, els alumnes de P3 faran la migdiada, un grup a l’aula i l’altre(més nombrós) a la sala de

psicomotricitat.

• Cada grup estable tindrà el seu monitor/a en la zona de menjador(sempre la mateixa) on estarà ubicat.
  • També us volem informar, que aquest curs, NO S’ATENDRÀ DE FORMA PRESENCIAL (ni els pagaments de menjador ni acollida).

• Per qualsevol gestió o consulta, haureu de trucar al número de telèfon següent:

ATENCIÓ MENJADOR: 660172880

HORARI D’ATENCIÓ TELEFÒNICA:  Matins: de 8:50h a 11:00h

Migdia: de 12:00h a 14:30h.

A continuació us posem l’enllaç de les normes de l’empresa Sercodaga:

NORMES MENJADOR SERCODAGA

Per qualsevol dubte estem a la vostra disposició.

Ampa i Equip de mestres de l’escola La Mitjana

1. YOLANDA TRIGO GARÍN

BONES TARDES

REFERENT A LA FITXA PER RENOVAR DADES PER MENJADOR, ON ESTÀ? JO VOLDRIA FER UN CANVI DE NUMERO DE COMPTE. NORMES MENJADOR SERCODAGA. Per poder gaudir del servei de menjador és necessari lliurar la fitxa d’inscripció degudament complimentada i
    signada a la persona encarregada, a igual que per qualsevol modificació de dades posterior (canvi d’usuari fix a
    esporàdic o viceversa, canvi de compte bancari, canvi de dades de contacte…).
    PERÒ NO HI HA CAP ENLLAÇ DE LA FITXA ???

ALUMNE ANTONI BRAGOS TRIGO.

2. Eva

Estoy intentando llamar al teléfono para cambio de fijo a esporádico y no hay manera, tampoco veo ningún formulario para hacer el cambio. Que puedo hacer? Gracias, un saludo!!!