Especial EF Sant Jordi: Ball de Bastons(5è)

L’assignatura d’educació ofereix un escenari immillorable d’aprenentatge personal, social i cultural que permet construir i desenvolupar les actituds i els valors necessaris per viure en societat. Arran d’aquí i aprofitant la festivitat de Sant Jordi amb els alumnes de cinquè vam treballar els balls tradicionals catalans més populars e: els ball de bastons.

La Carol, la professora (mare d’un alumne actual del centre i de dos ex-alumnes) ens va ensenyar de manera espectacular i amb gran passió els passos més importants d’aquest ball.

Els bastons de fusta i el ritme de la música van coincidir amb l’alumnat entusiasmat donant com a resultat uns balls magnífics.

Moltíssimes gràcies Carol, esperem que tornis un altre any!!

Esperem que us agradi.