ERASMUS+ KA1: Curs “Enhancing creativity and innovation in my classroom”

Dins del nostre projecte Erasmus+ “INNLES”, durant la primera setmana de juliol la Sònia Parra i la Mònica Sáez hem assistit al curs “”Enhancing creativity and innovation in my classroom”” a la Future Classroom Lab (Aula del futur) amb seu a l’European Schoolnet de Brussel·les.

Aquesta formació l’hem fet conjuntament amb mestres d’altres països de la Unió europea com ara República Txeca, Portugal, Itàlia i Espanya. L’objectiu de la formació és aprendre sobre metodologies actives que es poden aplicar en les nostres aules i també en l’entorn de l’aula del futur de l’escola. També hem pogut intercanviar experiències i conèixer les realitats d’altres centres europeus.

Hem gaudit molt!