Dia mundial de l’EF al carrer

El dia 27 d’abril és el dia mundial de l’educació física al carrer. Tradicionalment des de l’escola La Mitjana ens agrada treballar aquest dia en tots els cursos començant des del cicle infantil, que van al pati gran, continuant pels mitjans que van a la pista dels ferroviaris i acabant pel cicle de grans que van al parc de la Mitjana.

Amb aquesta iniciativa es vol donar més visibilitat a la importància de realitzar activitats físiques com a hàbit saludable. A més d’afavorir l’estat físic, també millora l’estat anímic i la sociabilització de l’alumnat.

Per tot això, animem a les famílies a seguir realitzar activitats físiques amb els infants.

Visca l’educació física i visca els hàbits saludables!

Ramon, Francesc i Lídia