Dia de l’esport 2021

El dia 22 de juny de 2021 tots els/les alumnes de l’escola juntament amb els i les mestres celebrem el dia de l’esport.

El dia de l’esport és la millor manera d’acomiadar el curs i agafar un bon ritme per l’estiu, fer unes merescudes vacances sempre amb molt d’esport.

A educació infantil han fet jocs d’aigua i jocs populars com la cursa de sacs o encistellar cèrcols.

Els mitjans de l’escola han treballat jocs populars i tradicionals com per exemple, el joc de les cadires i  cursa de sacs, esports d’equip com el hoquei i basquet i altres jocs divertits com ara mata conills, el joc del circ i jocs amb música i ball.

Els més grans de l’escola han anat al parc de La Mitjana per fer la cloenda. Han jugat a jocs tradicionals i populars enmig de la natura.

Visca l’esport, visca l’escola La Mitjana i bon estiu!!!