DIA DE LES BIBLIOTEQUES 2021

El 24 d’octubre de 2021 es celebra el dia de les Biblioteques. Com cada any la nostra escola realitza una sèrie d’activitats per recordar aquest dia. Aquest any treballarem el cartell que ens presenta la direcció General del Llibre i Foment de la Lectura. Cada any la celebració d’aquest dia té un fil conductor, el d’aquest any és: “Biblioteques: llegir, aprendre, descobrir”.

També farem una exposició als prestatges dels passadissos de la biblioteca de primària i un altra a la biblioteca d’infantil amb els nous llibres que hem comprat aquest any per poder-los disfrutar amb els alumnes a les aules.

Més informació dia-bibliotecas-2021/presentacio

El próximo 24 de octubre celebramos el Día de las Bibliotecas bajo el lema " Bibliotecas: leer, aprender, descubrir" | Ministerio de Cultura y DeporteComissió de Biblioteca