DENIP 2023

El passat dilluns 30 de gener a l’Escola La Mitjana vam celebrar el Dia de la No violència i la Pau 2023.

A l’escola vam pensar i pintar paraules relacionades amb “Comuniquem la Pau” i cada alumne va fer una paraula relacionada amb “La Pau”.

Durant el matí es van penjar les paraules als vidres del hall.

Prèviament a la jornada vam guardar un minut de silenci en memòria del traspàs del pare del Liam C. d’I3 de l’escola.

La tarda del dilluns, al pati, els alumnes de 6è van fer un parlament reivindicatiu i la resta de l’alumnat en cercles concèntrics escoltaven i donaven suport a les seves paraules plenes de valors i  encerts.

Seguidament va arribar el moment més esperat, la cançó i himne de l’escola “Tots som un”  van entrar en escena. A ballar i a cantar i tothom ben feliç i conscient dels motius del dia de la pau i la no violència.

• Enllacem uns videos de la jornada al pati de l’escola.

Parlament
Ball “Tots som un”

La Pau no existeix si les persones no som conscients.

Comunitat Educativa Escola La Mitjana