Cloenda agenda 21

El dimecres 24 de maig nou alumnes de cinquè de l’escola, en representació de l’alumnat i resta de comunitat educativa, van anar al parc de la Mitjana per participar en la fira de projectes ambientals de Lleida i en l’acte de cloenda de primària a l’Agenda 21 escolar durant el curs 22/23.
Les gairebé 14 escoles que formen part d’aquesta xarxa, així com representants de l’ajuntament i la xarxa de prevenció de residus a l’escola van poder gaudir d’una jornada magnífica i plena de projectes.
La presentació del projecte sobre el canvi climàtic de la nostra escola va anar acompanyat d’un tastet d’olives del nostre hort i de la projecció de la pel·lícula que vam fer com a resultat final.
Posteriorment a la presentació vam esmorzar i realitzar un taller sobre les capsules de la vida amb unes llavors per plantar.
Finalment es va alliberar un xoriguer que abans havia estat ferit a la natura.
Cuidem el medi ambient!

I per últim i no menys important, presentar la pel·lícula que han fet amb molta il·lusió els alumnes de 5èB i que ens ha servit per treballar la reducció del canvi climàtic:

CLIQUEU AQUÍ