14 de febrer, DIA EUROPEU DE LA SALUT SEXUAL

Avui 14 de febrer es commemora el Dia Europeu de la Salut Sexual, promogut per l’Aliança Europea de Salut Sexual.
La salut sexual és poder viure la sexualitat d’una manera integral, autònoma, igualitària, satisfactòria i respectuosa, amb la garantia dels drets sexuals i reproductius.
Els experts coincideixen en què hi ha una important relació entre la salut de les persones, l’estil de vida i una vida sexual saludable i satisfactòria.

A l’escola, continuem realitzant activitats entorn l’educació afectivo-sexual i hem aprofitat aquest dia per parlar amb el nostre alumnat de la salut, des de petits a grans, i també de la salut sexual a cinquè i sisè.

Els/les hem preguntat que és per a ells i elles la salut i ens han contestat tot el que veureu a continuació en aquests núvols de paraules: