NOVA UBICACIÓ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Aquest curs la nostra biblioteca escolar de primària ha canviat d’ubicació.

Com ja sabeu, aquest estiu el projecte presentat per l’escola “INNLES- Future Classroom Lab” ha estat seleccionat. Un dels objectius d’aquest projecte es optimitzar els espais educatius del centre transformant-los en espais d’aprenentatges seguint la línia metodológica de les Aules del futur. Per aixó l’espai de l’antiga biblioteca ha canviat bastant, ara s’ha convertit en un Aula del Futur. En aquesta aula estan les prestatgeries dels llibres de coneixements per a que els alumnes puguin consultar la informació necessaria per quan estiguin treballant algún projecte.

Al primer pis dins d’un aula hem creat un petit espai pels llibres dels alumnes de primer i segon de primària.

Al segon pis, al passadís, hem col.locat les prestatgeries dels llibres de tercer, quart, cinquè i sisè de primària. Aquest espai de lectura és molt acollidor i de fácil accés als alumnes als llibres de lectura.

Comissió de la Biblioteca.