HORARIS CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Esperem que estigueu gaudint de l’estiu després d’aquest curs tan estrany i complicat per a tots/es.

Com ja sabeu aquest curs 2020-2021 serà molt diferent i marcat per la COVID.

Durant el mes de juliol hem estat elaborant un Pla d’ Obertura provisional que ens demana el Departament

d’Educació on es detallen els horaris d’entrades i sortides dels alumnes així com l’acollida i la recollida dels nens i nenes.

Molts de vosaltres ens heu demanat aquests horaris per a poder organitzar millor l’inici de curs a partir del 14 de setembre. Encara falta acabar de definir alguns aspectes del Pla però pensem que els horaris seran els definitius.

Fixeu-vos bé en les infografies on es detallen els horaris d’entrada i sortida del vostre fill/a.

Aquí teniu els enllaços:

INFANTIL P3,P4 I P5

INFOGRAFIA INFANTIL

PRIMÀRIA: 1r, 2n i 3r (MITJANS) i 4t, 5è i 6è (GRANS).

INFOGRAFIA MITJANS I GRANS

Que acabeu de passar un Bon Estiu!

Ens veiem al setembre!

Una abraçada