COMIAT CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies, nens i nenes:

Aquest ha estat un curs ben diferent a tots els altres, el COvid 19 ens va fer tancar l’escola el dia 13 de març i ens hem estat comunicant per videoconferències, nosaltres, les mestres i els mestres de l’escola hem intentat estar al vostre costat ajudant-vos tot aquest temps, de ben segur que tots ens hem trobat a faltar els uns als altres, però tots i totes hem aprés moltíssimes coses que mai ens haguéssim imaginat.

En aquests moments ens volem acomiadar de tots vosaltres i continuem treballant perquè el curs 2020-21 sigui el més profitós per tothom.

Passeu un bon estiu i torneu amb moltes de ganes d’aprendre i compartir tot el que heu viscut!

Us esperem a la tornada amb molta il·lusió, una gran abraçada mitjanera per tots i totes!

Mestres de l’Escola La Mitjana