COMENCEM UN NOU PROJECTE!

HOLA FAMÍLIES,

US VOLEM INFORMAR QUE ELS PROJECTES DEL NOM DE LA CLASSE: “ELS MARRACOS” I “ELS GEGANTS I GEGANTES” ELS ANIREM FENT AL LLARG DEL CURS, JA QUE FORMEN PART D’UN PROJECTE SOBRE LA CIUTAT DE LLEIDA QUE DUREM A TERME TOTA L’ESCOLA. ESTÀ EMMARCAT DINS DEL PROJECTE ERASMUS.

PARAL·LELAMENT HEM COMENÇAT EL PROJECTE DELS CAMINS QUE ENS AJUDARÀ A SITUAR-NOS MILLOR EN ELS ESPAIS MÉS PROPERS A LA NOSTRA AULA I A TREBALLAR CONCEPTES MATEMÀTICS.

TAMBÉ HEM FET ALTRES ACTIVITATS AL LLARG DE LA SETMANA DE LES QUALS US EN PASSEM UNA PETITA MOSTRA.

DONEM LES GRÀCIES A LA FAMÍLIA DE LA NORA DE P3A I DE L’ABRIL DE P3B PER LA SEVA COL·LABORACIÓ.

FOTOS P3A

FOTOS P3B

1. Meritxell (Abril Ribera)

Moltes gracies a tots els que feu possible que els nostres fills estiguin tant ven atesos i surtin cada dia de classe feliços perquè han après coses noves, ens va agrada molt fer el treball per la semana del protagonista, va ser un recull de bons moments de l’abril i ella ilusionada del seu mural ensenyant les fotos, esperem poder col·labora en mes coses!
    gracies Ester per les fotos les guardem totes per poder fer un àlbum

2. Ester Gené

És tot un plaer treballar amb els vostres fills i filles i veure la seva careta quan fan noves descobertes.
    Gràcies a vosaltres per tenir tan bona predisposició envers l’escola.