NADAL ’18
Ja tenim els vídeos dels festivals que heu gaudit aquesta setmana que ens acosta al Nadal. Esperem que els gaudiu com aquests dies que estan per vindre. Bones Festes Cicle Mitjà Cicle Inicial Educació Infantil
Ja tenim els vídeos dels festivals que heu gaudit aquesta setmana que ens acosta al Nadal. Esperem que els gaudiu com aquests dies que estan per vindre. Bones Festes Cicle Mitjà Cicle Inicial Educació Infantil
Un any més l’escola ha participat en la Marató de TV3. Aquest any dedicada al càncer. Voldríem agrair la participació de totes les famílies. Les unes fent de públic al recital literari i musical dels alumnes del cicle superior i, en conjunt, totes en la ja tradicional adquisició del berenar: coca amb xocolata. La
La Marató – Certàmen literari CS Llegeix més »
Aquesta setmana hem gaudit de diferents xerrades i activitats relacionades amb la salut, la mobilitat segura, els primers auxilis entre d’altres. En aquest article veureu les imatges dels diferents tallers. Els mossos ens han explicat la petita història dels mossos d’esquadra a l’alumnat de primer, per a saber més sobre la seva la seva professió. També
Setmana de la salut, la mobilitat segura i riscos. Llegeix més »
Aquesta setmana escoltem “Revolting Children”, del musical de Matilda, que estem treballant sisè en l’entorn dels musicals. Hem triat aquesta cançó del musical de Matilda per entrar i sortir de l’escola amb alegria. Esperem que us agradi.
Musiquem l’escola Llegeix més »
Aquesta setmana escoltem “Simfonia concertant per a violí, viola i orquestra” de Wolfang Amadeus Mozart. Aquesta audició la treballem amb l’alumnat de tercer i ens serveix per a reconèixer la viola i el violí, instruments de corda fregada que estem treballant aquest trimestre.
Musiquem l’escola Llegeix més »
La setmana passada vam escoltar “Oh fortuna”, de Carmina Burana i Carl Orff que els alumnes de quart l’estan treballant a música. Aquesta setmana tenim la castanyada a tocar i escoltarem la cançó “La rumba de les castanyes del pot petit”
Musiquem l’escola Llegeix més »
Aquesta setmana estem escoltant “el rellotge sincopat” de Leroy Anderson. És un rellotge especial que al final de l’obra acaba una mica desmuntat, els alumnes de primer l’han treballat a l’aula i han reconegut molts instruments. Serieu capaços de trobar-los vosaltres? Escriviu-los als comentaris.
Musiquem l’escola Llegeix més »
Hem escoltat la música de Toni Xuclà & Juanjo Muñoz, una cançó de tardor per entrar en aquesta estació.
Musiquem l’escola Llegeix més »
Aquest curs 2018-2019 musiquem l’escola d’una forma especial. Cada setmana hi haurà una música diferent que ens acompanyarà tot el dia. Començarem per cançons que es treballen a l’aula de música tan a infantil com a primària, i vosaltres, famílies, podeu proposar cançons per escoltar. No es tracta de ficar la ràdio, sinó que sigui
Musiquem l’escola Llegeix més »