EL FIL DE LA VIDA
Us deixem el recull de fotos de les famílies que ens han vingut a explicar les històries del ” Fil de la vida”
EL FIL DE LA VIDA Llegeix més »
Us deixem el recull de fotos de les famílies que ens han vingut a explicar les històries del ” Fil de la vida”
EL FIL DE LA VIDA Llegeix més »
Avui els i les alumnes de 6è hem anat a veure un espectacle sobre musicals a Lleida, més concretament al caixafòrum. Hem passat una bona estona, endinsant-nos en un recorregut musical que va des de finals dels anys 60′ fins a l’actualitat a través de tres medleys en els quals es van enllaçant cançons. Però
THAT’S A MUSICAL Llegeix més »
Aquí teniu algunes imatges de les families que han vingut a compartir una estoneta dins l’espai de la “RODA DE CONTES”. Moltes Gràcies per venir!!!
RODA DE CONTES P3 Llegeix més »
Hola famílies!! Aquest mes el Carnestoltes ha fet de les seves també amb els articles Escolta’m. En lloc del número 5 us ha arribat a casa el número 7 i per no portar-li la contrària, aquí el teniu!
ARTICLE ESCOLTA’M FEBRER Llegeix més »
Dijous 28 de febrer de 2019 hem celebrat el Carnaval, durant tota la setmana hem seguit les consignes del rei Carnestoltes que ens ha portat a un món màgic com és el món del circ, així que desprès de portar alguna cosa al cap, ensenyar un tros de la disfressa i portar mans o peus
CARNESTOLTES ’19 Llegeix més »
El dia 5 de febrer vam poder gaudir de nou d’un espai de trobada de les famílies de l’escola. Aquest vegada ens va acompanyar la Rosa Miralles, experta en educació emocional, que ens va endinsar en el món de les mirades i els pensaments, cap a nosaltres mateixos i cap als nostres fills i filles.
TROBADA ESCOLTA’M AMB FAMÍLIES Llegeix més »
Esperem els vostres comenentaris i suggeriments. Gràcies!!
ARTICLE ESCOLTA’M GENER Llegeix més »
El dimecres 30 de gener vam fer l’acte oficial d’apadrinament lector al gimnàs de l’escola entre els alumnes de 6è i de 1r amb la presència de les tutores i la directora. L’acte ha consistit en el lliurament i signatura dels contractes a les diferents parelles formades pel padrí o padrina (6è) i el fillol
APADRINAMENT LECTOR ’19 Llegeix més »
Aquesta tarda hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) a l’escola amb el lema Batecs per la pau. Al llarg del dia s’han realitzat diferents activitats com lectures, visionat de curtmetratges i treballs plàstics. A la tarda hem anat al pati per formar un gran cor gegant i l’hem
Hola famílies! Aquí teniu el recull dels articles Escolta’m del primer trimestre. Esperem que us hagin agradat i ajudat a reflexionar sobre l’educació de les vostres filles i fills. Si us ve de gust plantejar-nos alguna qüestió, intentarem trobar articles relacionats amb el tema proposat. Desitgem que el nou any que tot just acaba de
ESCOLTA’M 1r TRIMESTRE Llegeix més »