DENIP

Aquesta tarda hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) a l’escola amb el lema Batecs per la pau.

Al llarg del dia s’han realitzat diferents activitats com lectures, visionat de curtmetratges i treballs plàstics.

A la tarda hem anat al pati per formar un gran cor gegant i l’hem fet bategar, després l’alumnat de primer, segon i tercer han cantat la cançó avui he tingut un somni  i l’alumnat de quart cinquè i sisè han cantat la cançó de Count on me de Bruno Mars.

Per acabar l’acte hem berenat pa amb xocolata a les classes.

1. Isabel Cervelló

Quins cors més bonics i ben redactats, però els cors que bateguen davall d’aquests altres cors són els més importants. Ensenyem als nens i nenes a estimar com cal.