La Marató – Certàmen literari CS

Un any més l’escola ha participat en la Marató de TV3.

Aquest any dedicada al càncer.

Voldríem agrair la participació de totes les famílies. Les unes fent de públic al recital literari i musical dels alumnes del cicle superior i, en conjunt, totes en la ja tradicional adquisició del berenar: coca amb xocolata. La recaptació del qual es dedica a aquest acte solidari. Aquest any hem pogut entregar  639 euros a aquest fi.

Per nosaltres, la investigació al càncer, ens és especialment frapant. Donada la presència d’aquesta malaltia en la nostra comunitat. Com ja sabeu des de fa uns anys, exalumnes, alumnes, pares i mares, familiars directes o indirectes, coordinadora de menjador, així com alguns mestres s’han vist afectats per ella.

Voldríem dedicar a tots els/les persones de la nostra comunitat aquest acte.

Però especialment al nostre company, Toni Balaguer, que desprès de molta lluita no va poder  superar-la.

Desitgem que la investigació en aquest camp continuï avançant per a que puguem superar-la sense dificultats.