Setmana de la salut, la mobilitat segura i riscos.

Aquesta setmana hem gaudit de diferents xerrades i activitats relacionades amb la salut, la mobilitat segura, els primers auxilis entre d’altres.

En aquest article veureu les imatges dels diferents tallers.

Els mossos ens han explicat la petita història dels mossos d’esquadra a l’alumnat de primer, per a saber més sobre la seva  la seva professió.

També ens han ensenyat als alumnes d’educació infantil Mobilitat segura, com desplaçar-nos ja sigui caminant, en bicicleta com a l’interior dels vehicles, a més a més

I als de cinquè ens han explicat la seguretat a les xarxes amb la xerrada Cibercaputxeta, una xerrada molt interessant.

Per cert, us imagineu trobar una bomba antiga? L’alumnat de tercer descobrim amb la xerrada de I què fem amb les bombes? què fan els mossos quan donem l’avís.

Els bombers han volgut estar també presents en aquesta setmana a les aules de P5 i ens han fet entendre la seva professió.

El reciclatge és molt important i ens faran un Coestudi la Maria Figuera amb un taller de reciclatge per als alumnes d’infantil.

Aquesta setmana destinem algunes sessions al treball dels nostres sentits, de la percepció visual i de deficiència intelectual, així doncs la Noemí Ariño ens ha ensenyat la percepció visual als alumnes de P5

A sisè l’associació Sindrome de Down ens ha ajudat a entendre millor les capacitats així com les discapacitats a la xerrada Som diferents.

També fem experiments des de P5 fins a 3r sobre salut bucodental i el divendres vindran les inferemeres de l’institut d’ortodònica Perera a ensenyar-nos com cuidar la nostra boca.

El servei de pediatria del CAP ens ajudarà a conèixer el perquè de les vacunes i les malalties per les que ens vacunen.

Resultat d'imatges de primeros auxiliasTindrem dues xerrades de Primers auxilis que ens les oferiran la Marta Sànchez i la ????

No oblidarem el nostre cos i durant la setmana tenim diferents sessions als grups de quart de Ioga que ens les realitzarà la Natàlia Aguilà per poder tindre una millor salut mental.

I sobretot ens faran falta les tècniques de relaxació i massatges que ens farà la Susana Sobrino als alumnes de P4.

Parlarem de l’alimentació de la importància dels esmorzars saludables, la dietista del MN catèring ens explicarà als alumnes de cinquè perquè és important nutrir-nos sobretot al matí i la mateixa dietista mostrarà als alumnes de sisè la relació entre l’alimentació i l’esport.

També relacionat amb l’alimentació el servei de pediatria del CAP ens explicaran les malalties alimentàries als alumnes de cinquè.

Per a les famílies també tenim una xerrada del Pla de promoció de consum de fruites i hortalisses que ens ofereix el Departament d’agrigultura.