Xocolatada solidària per impulsar la investigació del càncer infantil.

Ahir a l’escola vam organitzar, juntament amb l’AFA, Gent Gran de la Casa Rosa i l’Ajuntament de Caldes de Malavella, una “Xocolatada solidària” per recollir diners per l’Hospital Sant Joan de Déu.

Estem molt contents per la gran participació i pels 371,21 € que es van recollir.

Aquesta és una mobilització solidària en la qual participen cada any centenars d’escoles, instituts, empreses i entitats diverses que volen ajudar a investigar el càncer infantil. Per fer-ho, organitzen un berenar o un esmorzar en el seu centre, on cada participant aporta un petit donatiu per la seva tassa de xocolata calenta. És una forma senzilla d’ajudar i de sensibilitzar sobre una malaltia que afecta cada any 1200 nous infants a Espanya.

www.xocolatadasolidaria.org