Programes d’innovació educativa

XARXA DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

El centre forma part del programa d’innovació Xarxa de Competències des del curs 2018-19. Des de llavors, aquesta xarxa manté el personal docent al dia a nivell pedagògic o

fer reflexió i formació sobre Projectes, Situacions d’aprenentatge, avaluació formativa…

Gràcies a aquest programa, implementem cada curs la observació entre iguals que ens ofereix un aprenentatge de les pràctiques docents de companyes i companys.

ERAMUS + KA101

L’escola ha participat en diverses ocasions del programa Eramsus + Ka101. Això ens permet que, membres de l’equip docent pugui visitar centres d’arreu d’Europa aportant les seves vivències i experiències a mode de canvis al centre.

Fins l’actualitat s’han realitzat projectes de: treball cooperatiu, treball per projectes i treballs alienats amb l’aprenentatge de la lectura des de la biblioteca escolar.