Serveis

El centre ofereix els serveis de MENJADOR ESCOLAR, TRANSPORT ESCOLAR I SERVEIS D’EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA MATINAL:

MENJADOR ESCOLAR

L’escola ofereix aquest servei complementari i d’ajuda a l’escolarització. El Consell Comarcal de la Selva supervisa la gestió del servei del menjador escolar. L’empresa contractada s’encarrega tant del monitoratge com de la confecció del menjar i la neteja de la cuina.

L’horari és:

JORNADA COMPLETA: 12:30-15:00

JORNADA INTENSIVA: 13:00-15:00/15:30

Pels infants de i3 el servei del  menjador comença a partir de la segona setmana de setembre (recomanable octubre).

TRANSPORT ESCOLAR

El Consell Comarcal de La Selva és qui gestiona el servei de Transport escolar del centre.

Per qualsevol informació o gestió, us podeu dirigir a la pàgina web del Consell

Cliqueu en aquesta imatge que us portarà al web on hi trobareu la informació.

Consultar el pla de transport del centre complert

SERVEIS D’EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA MATINAL (promoguts per l’AFA)

L’AFA del centre ofereix serveis d’extraescolars i servei diari d’acollida matinal. Per saber-ne més, consulteu l’enllaç del web de l’AFA que també podeu trobar al menú superior dret de la pàgina d’inici.