DOCUMENTS DEL CENTRE

Els documents oficials del centre  els marca el Departament d’Educació. Des del centre, procurem mantenir-los actualitzats i aprovats per la Comunitat Educativa a través del Claustre i el Consell Escolar.

PEC: Projecte Educatiu del Centre (marca les línies principals de Missió, Visió i Valors del centre).

PGA: Programació General Anual (marca les línies d’actuació per un curs escolar. S’aprova en Claustre i Consell Escolar, i es revisa a final de cada curs a la Memòria).

NOFC: Normes d’Organització i Funcionament del Centre (marca la normativa en els diferents àmbits d’actuació del centre)

EDC: Estratègia Digital de Centre (marca l’estratègia a nivell digital dels pròxims cursos que ha desplegat el centre).

Pla de Comunicació: estableix les línies com el centre establirà comunicació amb els diferents agents de la Comunitat Educativa.

(per veure el desplegament de cada document, aneu al menú lateral).