CELEBREM EL CARNESTOLTES

El dijous 8 de febrer a la tarda vam celebrar tots junts la festa del Carnestoltes i per iniciar-la vam tenir una gran sorpresa… La nostra mascota s’ha fet real!!! Després que cada grup classe en proposés un nom, vam poder descobrir com es diu… TOSQUI!

Volem donar les gràcies a les famílies d’alguns alumnes de l’escola que l’han fet possible. MOLTES GRÀCIES!!!

Una vegada vam conèixer la mascota, cada curs va desfilar davant de la resta de l’escola presentant la coreografia treballada a les àrees de música i Educació Física. Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *