Menjador escolar

CARTA DE BENVINGUDA SERHS FOOD

Pla de funcionament del menjador (curs 2023-2024)

Protocol d’al·lèrgies, intoleràncies i altres alternatives alimentàries 2023-2024

Aquí teniu la presentació amb informació del servei de menjador, comentada per les responsables de Serhs Food a la reunió amb les famílies realitzada el dimarts 17 d’octubre (enllaç clicant a la imatge).

Vies de comunicació:

• Atenció a les famílies (Paula, coordinadora de menjador): 664151563 (09:00 h a 10:00 h, dies lectius) amb opció WhatsApp.
  • Correu electrònic menjador: menjador.josepmadrenys@grupserhs.com
  • EN DATES QUE L’ESCOLA ESTIGUI TANCADA PODEU DIRIGIR-VOS A :
    Correu electrònic: serhsfoodeduca@grupserhs.com (molt important posar l’escola i el nom de l’alumne)
    C/ Foneria, 22 · 08304 MATARÓ (BARCELONA) Tel. 93.703.28.28

*L’horari d’oficina per l’atenció telefònica a les famílies és de 09:00 a 14:00 h. i de 15:00 a 16:00 h. de dilluns a dijous i divendres fins les 15h.

*Recordar-vos que NO es poden gestionar les incidències a través del centre, ni Direcció, ni consergeria, és imprescindible que utilitzeu aquestes vies, per a la bona comunicació i gestió de les incidències administratives del menjador, d’aquesta manera fem una atenció més directa i personalitzada a les famílies amb la coordinadora i l’empresa.

MENÚ MENSUAL

SETEMBRE