CELEBREM ELS JOCS FLORALS A L’ESCOLA

Avui dimarts 23 d’abril, hem celebrat el 14è concurs dels “Jocs Florals” a la nostra escola. Com cada curs l’escola organitza un concurs literari i de dibuix on tots els/les alumnes d’educació infantil i cicle inicial són premiats amb un obsequi per a l’aula, pel… Llegeix més»

CELEBREM EL CARNESTOLTES

El dijous 8 de febrer a la tarda vam celebrar tots junts la festa del Carnestoltes i per iniciar-la vam tenir una gran sorpresa… La nostra mascota s’ha fet real!!! Després que cada grup classe en proposés un nom, vam poder descobrir com es diu…… Llegeix més»

TROBADA PLANETA VIOLETA I5

Aquest dimarts 27 de febrer, els alumnes d’I5 de les escoles de la Selva, ens hem reunit per cantar, ballar i compartir tot el que hem treballat sobre la igualtat, menjar bé i saber reciclar per cuidar el nostre planeta, de la mà de petits… Llegeix més»

XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Enguany els alumnes de cicle mitjà i cicle superior participaran en el XX Certamen de lectura en veu alta de la comarca de la Selva en la categoria de grumets vermells i grumets verds. L’objectiu d’aquesta activitat és la promoció de l’hàbit lector.
El dimecres 3… Llegeix més»

PLANETA VIOLETA I5

El dimarts 27 de febrer a Bonmatí tindrà lloc l’acte central de l’activitat “El planeta violeta” amb el grup musical “Els Atrapasomnis”. Assistiran a l’acte els nens i nenes d’I5 de la nostra escola que gaudiran d’aquest projecte de danses al costat de l’alumnat d’altres… Llegeix més»

CONCERT DESCONCERTANT!

El dimecres 24 de gener, els alumnes d’I5 fins a sisè de l’escola van poder gaudir d’una experiència musical única, amb dos concerts de “Concerto a tempo d’umore” a càrrec de l’orquestra de Cambra de l’Empordà.
Agraïm a l’Ajuntament que ens hagi proposat i finançat aquesta… Llegeix més»

CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA!

El dimarts 19 de desembre hem pogut celebrar amb les famílies la cantada de nadales d’aquest any. A través d’una història creada pels alumnes de cicle superior, hem representat cada curs la nostra cançó de nadal. Ens ha agradat molt poder-ho compartir amb les famílies!
El… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA!

Els nens i nenes de la nostra escola  estem de Castanyada!
A finals de la setmana passada vam rebre una carta anònima que ens demanava dues coses:
1- Realitzar uns reptes per cicles i poder descobrir així quin és el nostre projecte comú d’escola d’aquest curs.
2- Descobrir… Llegeix més»

Benvinguda del nou servei de menjador SERHS FOOD

Benvolgudes famílies,
Ens complau informar-vos que l’empresa Serhs Food gestionarà el Projecte Espai Migdia a l’escola dels vostres fills, vetllant perquè la nutrició i el servei de monitoratge al menjador escolar compleixin els nivells de qualitat i seguretat alimentària més exigents.
A la nostra pàgina web Llegeix més»