Llista de comprovació de símptomes per a les famílies
Entrades i sortides del centre i menjador en cas de pluja
Pla d’organització de centre 2020-2021

Declaració responsable infantil / Declaració responsable primària

A EI3 DESCOBRIM L’ENTORN AMB ELS SENTITS

Hola famílies!

El passat divendres 4 de juny vam fer l’excursió que tancava el nostre projecte dels sentits. Vam sortir a descobrir allò que ens envolta i que podíem reconèixer parant atenció. Vam caminar, vam córrer, vam dinar amb els companys… Va ser una sortida molt propera però ideal. Ens ho vam passar genial!

Si voleu veure les fotos d’EI3A, cliqueu aquí

Si voleu veure les fotos d’EI3B, cliqueu aquí

Esperem que els vostres fills i filles us expliquin tot allò que van viure i disfrutar.

Els protagonistes d’EI3!!

Hola famílies!

Al llarg del curs, i amb l’objectiu de treballar l’expressió oral, hem tingut el protagonista del dia… Ha estat una activitat molt divertida en la que ens han explicat i compartit tot allò especial per ells: joguines, cançons, fotos, moments… Ho han fet genial i ens han transmès la seva alegria per ser un dia especial per ells.

Els nostres protagonistes d’EI3A

Els nostres protagonistes d’EI3B

EL MURAL DE L’ESCOLA JA ESTÀ ACABAT!

Tot va començar fa un any, quan els alumnes que ara fem sisè vam treballar en un projecte artístic on després d’aprendre en què consistia l’art urbà, vam acabar decidint que podríem fer un dibuix en la paret de l’escola que podia ser el nostre… Llegeix més»

Tallers de sexoafectivitat i diversitat sexual

Aquest tercer trimestre, a sisè hem treballat el projecte de la sexualitat i per tal d’aprofundir el nostre aprenentatge hem realitzat uns tallers amb unes expertes que ens van introduir en les diferents temàtiques.
Els dies 15 i 22 de febrer i 1 , 10 ,… Llegeix més»

SORTIDA AL MAS PAGÈS EI4.

HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MAS PAGÈS… AL MATÍ HEM BUSCAT LES PLOMES DEL “PETIT  INDI” QUE LES HAVIA PERDUDES; HEM FET UNA BONA CAMINADA PEL BOSC.

A LA TARDA, HEM CONSTRUÏT UNA CABANA D’INDIS AMB TRONCS DE TOTES MIDES…TAMBÉ HEM FET UNA MANUALITAT: CADASCÚ HA FET LA SEVA CORONA D’INDI I ENS L’HEM EMPORTADA CAP A CASA.

HEM ESMORZAT, DINAT, BERENAT A L’AIRE LLIURE I HEM JUGAT MOLT… ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.

SI VOLEU VEURE LES FOTOS CLIQUEU AQUÍ

NENS I NENES D’EI4A.

Videotrucada amb en Xavier Garrga

En Xavier Garriga, expert en impressió i enquadernació, ens va ajudar mitjançant una videotrucada a seguir avançant dins el projecte Explica’m un conte, fent-nos aconseguir respondre un dels objectius que ens haviem proposat.

Clica a la imatge per veure algunes fotos.

ACTIVITATS SEGON TRIMESTRE Ei4.

PARES  I  MARES,

A L’ENLLAÇ QUE HI HA  AL FINAL D’AQUEST ARTICLE  HI  PODREU VEURE  LES  FOTOS  DELS  NENS  I  NENES  QUE  HAN  FET  ANYS  AQUEST  SEGON  TRIMESTRE.

TAMBÉ HI TROBAREU LA DECORACIÓ DE LES AULES I DEL REBEDOR , ENS HEM AMBIENTAT D’HIVERN I RODEJAT DE PARAULES BONIQUES  QUE VAM PENSAR PER CELEBRAR EL DIA DE “LA PAU”.

AMB  LA  VERO  HEM  TREBALLAT  L’ORIENTACIÓ  A  TRAVÉS  DE  LES  BEE – BOTS.

HEM  APRÈS  A  JUGAR  AL  JOC  DEL  LINCE  I  HEM  ESCRIT  A  LES  PISSARRES  VOCABULARI  NOU.

S’HAN PROPOSAT DOS REPTES AL  RACÓ  DE  JOC: CONSTRUIR  UN  CIRCUIT  TANCAT  AMB LA  VIA  DEL TREN  I  CONSTRUIR-HI  UNS  PONTS  PER  PODER  TRAVESSAR  LA  VIA;  FER UNA CONSTRUCCIÓ TANT O MÉS ALTA  QUE LA NOSTRA TAULA.

US MOSTREM LES ACTIVITATS QUE FEM A L’AULA DE PSICOMOTRICITAT AMB LA VERO.

ARA QUE SOM UNS EXPERTS I EXPERTES AMB RECEPTES DE CUINA….HEM FET UNS PASTISSOS AMB PLASTILINA I UNS ALTRES QUE ELS HEM PINTAT I DECORAT ( ACTIVITAT DELS JOCS FLORALS) …. HAN QUEDAT DELICIOSOS!!!

TAMBÉ TENIU EL POWERPOINT DEL PROJECTE D’AQUEST TRIMESTRE.

SI  VOLEU  VEURE  TOTES  AQUESTES  FOTOS  CLIQUEU  AQUÍ

PROJECTE EI3 SEGON TRIMESTRE

Hola famílies,

Us compartim les presentacions del projecte que hem realitzat aquest segon trimestre a EI3. Aquests estan relacionats dins del projecte d’escola “Explica’m un conte”. Veureu com a partir d’un conte ens han sortit un munt de propostes, hem fet moltes experimentacions i descobertes. Ho teniu tot detallat a continuació amb els següents powerpoints: fotos, explicacions, conclusions que hem arribat… Hem fet de bons investigadors i n’hem après molt!

Presentació projecte 2n trimestre Ei3A

Fotos de totes les activitats del projecte d’Ei3A

Presentació projecte 2n trimestre Ei3B

Fotos de totes les activitats del projecte d’EI3B

Esperem que en gaudiu! Els nens i nenes ho han fet i molt!