Llista de comprovació de símptomes per a les famílies
Entrades i sortides del centre i menjador en cas de pluja
Pla d’organització de centre 2020-2021

Declaració responsable infantil / Declaració responsable primària

Ens visita en Xavier Llopart

El dijous dia 26 de novembre ens va venir a visitar, a sisè,  en Xavier Llopart, un expert en periodisme i autor del llibre que estem llegint.
Va explicar que ell va començar a treballar els 14 anys fent de  comentarista d’esports per al diari… Llegeix més»

INSTAL·LACIONS ARTÍSTIQUES A EI3

Aquest curs a EI3 hem iniciat les sessions d’instal·lacions artístiques i les realitzem quinzenalment. Les instal·lacions artístiques són espais d’experimentació i joc lliure, preparats amb diferents materials, pensats per fomentar la interacció i manipulació creativa dels infants. A continuació us deixem un recull de fotografies de les que hem fet fins ara. Veureu com gaudim moltíssim en aquestes sessions!

Instal·lacions artístiques EI3A

Instal·lacions artístiques EI3B

LA TARDOR HA ARRIBAT A EI3

Hola famílies!

Al llarg d’aquest mes i mig hem estat treballant la tardor: hem conegut en Vivaldi, hem pintat fulles, hem manipulat i experimentat amb la pintura i elements de la tardor, hem menjat castanyes tot ballant la castanyera… ens ho hem passat d’allò més bé!

Perquè veieu tot el que anem fent, us deixem un petit recull… Ens ho hem passat pipa i hem après moltes coses!

La tardor a EI3A

La tardor a EI3B

BENVINGUTS A EI3!!

Hola famílies!!!

Ja hem començat una nova etapa: ja som a l’escola dels grans i ja fem Ei3!!

Us donem la benvinguda a tots i totes i desitgem tenir un bon curs 2020-2021!!

Som els nens i nenes d’Ei3A!
Som els nens i nenes d’Ei3B!

Som uns grups molt trempats i ens hem adaptat molt bé a l’escola nova. Les nostres mestres estan molt contentes amb nosaltres. Si voleu veure les fotos de la nostra adaptació cliqueu el link de la classe. Esperem que us agradin!

Adaptació d’Ei3A

Adaptació d’Ei3B

Taller d’energia solar de 6è

El dia 14 d’octubre, ens va visitar en Toni Lluveras que es del Departament de Educació Ambiental per fer-nos un taller d’estalvi i d’energia solar, que s’anomenava “Més o menys”. El taller va durar més o menys dues hores : Vam sortir a fora a… Llegeix més»

5è FA UNA SORTIDA AL RIU

Hola som els nens i nenes de 5é.
Fa uns dies vam anar el riu O’nyar d’excursió , perquè un dia va beneir la Marta Grau, ens va explicar que després d’un cap de setmana de molta pluja, a la riera del costat de casa seva… Llegeix més»

ENS QUEDEM A CASA PERÒ ENS MOVEM!

Benvolgudes famílies,

Ens fa molta il.lusió poder compartir amb tots i totes vosaltres un vídeo on podreu veure tot l’equip docent de l’escola i també la nostra conserge, administrativa i vetlladora.

Ens ho hem passat molt bé preparant-lo i desitgem que vosaltres el gaudiu !

Rebeu una salutació ben cordial,

Claustre de mestres

Per veure el vídeo a pantalla completa, cliqueu la paraula Youtube o aquí.

Ens visiten dues expertes!

Els alumnes de cicle mitjà estem fent el projecte de “teatrillos” amb llengua castellana. Avui ens han vingut a fer una xerrada la Vero, que és actriu de la companyia de teatre de Vilobí i la Dolors Guillamí, que n’és la directora.

Llegeix més»

ELS ALUMNES D’EI5 VISITEM L’AEROPORT!

HOLA FAMÍLIES!

DIMECRES PASSAT VAM ANAR A FER UNA VISITA A L’AEROPORT DE VILOBÍ! VOLÍEM AGAFAR UN AVIÓ PER ANAR A LES BAHAMES… VAM FACTURAR, VAM PASSAR PER LA PORTA D’EMBARCAMENT, VAM VEURE LES NOSTRES MALETES COM RODAVEN PER LA CINTA…I VAM BAIXAR A LA PISTA. FINS I TOT VAM PODER VEURE ELS SENYALERS I ELS FALCONERS TREBALLANT! VA SER UN VIATGE ANAR I TORNAR…PERÒ ENS VA AGRADAR!

US DEIXEM LES NOSTRES FOTOS…VEUREU QUINA VISITA! FEU CLIC AQUÍ

JORNADA ESPORTIVA 2020

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar informació referent a la Jornada Esportiva de la Selva I, projecte en el qual participen els alumnes de 5è de la nostra escola, i us convidem a la conferència/col·loqui relacionada amb el projecte a càrrec d’Àlex Granell, jugador i capità del Girona C.F. (Auditori de Santa Coloma de Farners, a les 19.30h. 30.04.2020). És un acte gratuït i obert a totes les famílies de l’escola, on el jugador i capità gironí ens parlarà de la seva trajectòria i dels valors positius que transmet el seu esport. L’esforç, la perseverància, la il·lusió… Sortejarem samarretes i pilotes signades, així com d’altres sorpreses molt interessants…

En ser un projecte que implica a tota la comunitat educativa, volem garantir que les famílies i mestres que ho desitgin, puguin reservar la seva plaça. És per això que obrim un primer termini d’inscripció, des d’ara mateix i fins el 27 de març, només per a mestres i famílies d’escoles de la nostra zona. En el cas que la inscripció fos molt elevada garantirem les 10 primeres peticions de cada centre.

Pots generar la teva inscripció des d’ara mateix a:

Formulari reserva de plaça

Moltes gràcies,