CANTEM NADALES!

Aquest mes ja hem començat a preparar les cançons que volem cantar a les famílies per la Cantada de Nadales del pròxim 19 de desembre a la tarda. Aquest any tenim força feina; ja que primer i segon, a part de la seva cançó, també preparen conjuntament amb tots els nens i nenes de l’escola, dues cançons més. Si cliqueu al damunt de cada curs, podreu llegir i escoltar (clicant al “play” vermell del document) totes les cançons que cantaran per la cantada de nadales.

Així, si volen treballar-les a casa o cantar amb vosaltres; les podreu consultar aquí sempre que vulgueu.

Desitgem que gaudiu cantant amb les cançons d’aquest any!

NADALES 1R

NADALES 2N

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *